Rolige dager
Januar er forbi, en måned med mye regn og mørke dager. Det har vært en travel måned med oppussing av barnerom og bursdagsfeiring helt på tampen. Bursdagen til Sebastian er helt klart et minne for livet og noe vi kommer til å huske med glede i lang tid fremover.
Denne uken har vi en etterlengtet rolig uke med lite planer her hjemme. Det må til inni mellom. Men er det ikke typisk - når man roer ned, da kommer det sykdom i hus. Barna har byttet på å være syke i de siste dagene. Heldigvis ser det ut til at de begge begynner å bli i bra form igjen. I morgen er det planleggingsdag i barnehagen så da skal vi slappe av og kose oss ekstra mye.

I går sov minstemann en lang formiddagslur og da benyttet jeg sjansen til å sette meg ned å planlegge den neste måneden. Det var mørkt og trist vær ute, så da var det ekstra kos å tenne lys og høre på regnet som plasket mot vinduene.


Vi hadde igjen mye kake og boller etter helgas feiring, så jeg må innrømme at det har blitt et par kakestykker daglig siden lørdag. Litt ekstra hverdagskos er bare "sunt", tenker jeg. Alt med måte :) Det sorte serviset og vasen kjøpte jeg når jeg var i Køben i november. Jeg har skrevet om det tidligere - Lunsj med Lyngby.


Det dukker opp blå ballonger på de fleste bildene jeg tar om dagen. Det er nesten umulig å unngå ettersom hele huset flyter over av ballonger etter bursdagen til Sebastian. Ungene synes de er gøy å leke med og jeg har ikke samvittighet til sprenge de helt ennå. De er jo fine og gir litt farge i vårt ellers så nøytrale hjem. Men i løpet av helga ryker de nok :)
Første dag i februar og solen titter frem for første gang på lenge. Ett skritt nærmere den vakre våren og lysere tider. Gode tider i vente!
Få med deg når jeg oppdaterer!
Visste du at jeg har en Facebook-side? Her poster jeg hver gang jeg oppdaterer bloggen. Følg meg gjerne her: hvitelinjer
Eller du kan følge meg på Instagram: @hvitelinjer / / @white.interior / @hekleskatter
Hverdagskos
Hei dere! Titter bare innom for å dele noen bilder fra tidligere i dag. Vi hadde litt vaffelrøre-rester fra helgen så da ble det vaffel til lunsj i dag. Viktig å kose seg litt ekstra når man er i mammapermisjon ☺



Kaffeservise heter Legio Nova og er fra Eva Solo. Lysestake fra Bylassen.
Ha en fortsatt fin kveld ?
Få med deg når jeg oppdaterer!
Følg meg på Facebook for å få med deg når jeg oppdaterer bloggen: hvitelinjer
Eller på Instagram: @hvitelinjer


